maandag 4 februari 2013

Valentijn blog party!

Deze week staat in het teken van

Valentijnsdag 

Dat betekent dat de hele week gevuld is met leuke ideeën op de blog 
om op / voor 14 februari te doen. 

Want hoe commercieel het ook is, het blijft leuk om geliefde personen te verrassen met een kaart of klein cadeautje. Of dat je ouders zijn, je zus of je broer, je lieve vriendinnen of je de liefde van je leven (of allemaal haha).

We beginnen de week met een recept.
In het kader van de
heb ik een recept gekozen zonder enige dierlijke toevoeging. 


Deze rode bieten risotto ziet er heerlijk uit 
en in de vorm van een hart helemaal klaar om je geliefde te verwennen :) 




2 opmerkingen:

  1. Het ziet er lekker, lief en hier-heb-ik-mijn-best-op-gedaan uit!
    Met deze bietenrisotto kun je een geliefd persoon zeker blij maken.
    Groet, Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er superlief uit!

    Ik ga haarspeldjes maken voor mijn kleindochter van 8 maanden.
    En natuurlijk met hartjes erop.
    Ik heb nog nooit hartjes gehaakt, dus ik moet even een patroontje zoeken of even op You Tube kijken.

    Succes met jou valantijn bezigheden!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...