vrijdag 19 augustus 2011

Genieten doen we nog elke dag!

Laatst kreeg ik de vraag of ik gelukkig was met dit leven. En bedacht me toen hoe gelukkig ik eigenlijk ben. Het is net als verliefd zijn, zo gelukkig, dat je van die kriebels in je buik hebt. Dat je het elke dag wel kan uitschreeuwen hoe blij je bent dat er donoren zijn, geweldige artsen en het feit dat jij daardoor weer lucht hebt. En een leven! Een heeeeeeel gelukkig leven!
En dat je dat je gelukkige leven kan delen met elkaar. Want wat heb je nog meer nodig dan:

* Een haaknaald
* Wol
* En een haakmaat :)



Niks toch?! :D


6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel errug relax uit zo op die bank! Volgens mij ook een heel gezellig hoekje?!
    Fijn dat het zo goed gaat!

    x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,f ijn dat het zo goed gaat met jullie! En idd, je hebt toch niet veel meer nodig;)

    een zonnetje wellicht:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nope, ik zou ook niks meer kunnen bedenken! :)
    Ziet er reuze gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou nou dames;
    Gezellig is het zeker, maar netjes??
    Voeten op de bank en voeten op tafel, toe maar toe maar.
    Vind het een prachtig zomers sfeerplaatje met kerstmutsen :-)
    LOL ga zo door dames!!! Jullie zijn goed bezig; de donoren zullen trots op jullie zijn dat er zo goed voor de longen wordt gezorgd!
    Groetjes,
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favo prop van de foto's: De Euroshopper energy drink!! hahahah.

    Maare, mooi stukje meiden!
    Groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...