woensdag 11 juli 2012

Gastblog: Somewhere over the rainbow.


Was er eens iemand die een mooi leven had.
Die deed dingen waar zij blij van werd.
Die genoot van alles wat het leven haar bood.
Die mensen om haar heen had van wie zij hield en die ook van haar hielden.
Ze genoot van de zon en de regen.
Ze genoot van de wolken en de kleuren.
Ze genoot van geluiden en de geuren.
Die altijd zocht voor een regenboog na een regenbui waarin al die dingen samen kwamen.

Toen werd zij donor.

Ik mocht haar longen ontvangen.
En nu heb ik ze al bijna een jaar.

Het zijn niet mijn longen, het zijn niet meer haar longen.
Het zijn onze longen.

Dank je, dank je, dank je,dank je, dank je, dank je donor.
Ik zal altijd blijven zoeken naar de regenboog, voor jou, voor mij voor ons.


xxx
Kim

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat er mensen zijn die het leven voor anderen mogelijk maken wanneer zij zelf daar geen mogelijkheid meer voor hebben. Gefeliciteerd dat jij de gelukkige bent in dit geval! Ik hoop dat je er nog heel lang mee kunt doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh, lieve Chip!! Mooi geschreven. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...