woensdag 18 januari 2012

Zpagetti tas

Helemaal hip is Zpagetti.
Haken en breien met recycle textielstroken.
En ik moest het proberen, uiteindelijk is het deze tas
geworden :)


De voordelen van Zpagetti zit hem in de grootte,
je kan met grote naalden aan de slag en dat zorgt er voor
dat je snel resultaat ziet en je project snel af is.
Ook zorgt textiel voor een mooie strakke tas en steken die
strakker of minder strak zijn gehaakt of gebreid vallen bijna
niet op. Ik zeg ideaal haha!

Het nadeel dat ik ervaren heb is dat je project wel
zwaar wordt. Er gaat een hoop textiel in bijvoorbeeld zo'n
tas en dat is een stuk zwaarder dan wol of katoendraad.

Maaaaaar dat betekent niet dat ik het niet super leuk vind
om mee te werken :) Ik heb sinds kort een nieuw Zpagetti pakket
en ik kan niet wachten om er aan te beginnen!

Voor de mensen die deze tas willen maken HIER vind je het patroon van deze tas!

4 opmerkingen:

  1. mooi!!! heb er hier ook nog een hoop liggen ;). Heb gisteren iets nieuws binnen gekregen Ribbon ofzo? ook van hoooked! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jullie blog mooi geworden! Echt heel leuk! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk nou, die heb ik vorig jaar ook gemaakt....en meerdere voor vriendinnen van Lisanne, erg leuk, schiet lekker op met die dikke draden.

    Grtsss, Kitty X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeej leuk! Maar inderdaad ik vind het ook echt een nadeel dat je tas zo zwaar wordt ervan :( Echt jammer!
    En de blog zit er echt super leuk uit!! Wowowow! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...