dinsdag 31 juli 2012

Fuji instax fotoboek DIY

Nu ik zoveel foto's maak met mijn Fuji instax mini werd het tijd
om ze allemaal te ordenen in een album. Lekker oldschool plakken
is wel aan mij besteed. Maar om een foto album te vinden waar je
foto's in kan plakken was een lastigere klus dan gedacht. 
Uiteindelijk vond ik een, nog verpakte, niet al te groot album bij de kringloopwinkel 
(hij was 9 gulden, haha).
En hier vond ik een DIY om er een polaroid album van te maken.

Dit is wat je nodig hebt;

* Een fotoalbum
* Afplaktape voor op behang
* Sponskwastje of een gewoon klein kwastje
* Zijdeglans verf op waterbasis

Plak de juiste verhoudingen af en kleur deze in met verf 
(klik op de link om te zien hoe je dat precies moet doen).
Laat goed drogen voordat je de tape er weer afhaalt
en tadaaaaa


Een fuji instax fotoalbum heb je dus binnen een half uur gemaakt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...