vrijdag 24 augustus 2012

Wildbrei project ASVZ in Sliedrecht

Ik rijd er regelmatig langs wanneer ik naar Sliedrecht ga.

En vorige week moest ik er naartoe om foto's te maken,
want het ziet er zo mooi en zo gezellig uit. Al die kleuren! 
Wauw wat een werk zit hier in. Zo gaaf om te zien.


Dit is de Merwebolder in Sliedrecht.
Eén van de locaties van de ASVZ.
("ASVZ is een organisatie voor zorg- en dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking. Meer dan 5000 medewerkers zetten zich samen met ruim 1200 vrijwilligers in voor ongeveer 5000 cliënten. Dat kunnen (jong)volwassenen zijn, ouderen, kinderen of het hele gezin.")

Vanaf september 2011 tot april 2012 is hier keihard gebreid en gehaakt
door iedereen om dit schip tot een feest te maken.
En dat is goed gelukt!




Gehaakte en gebreide strikjes,
gehaakte oma vierkantjes,
mooi gebreide lapjes met verschillende steken,
bloemen en pom pom's,
alles komt voorbij!





Het schip met al de kleuren staat symbool voor 
de diversiteit en veelkleurigheid van de cliënten.




Mocht je ooit in de buurt van Sliedrecht zijn is dit zeker
een bezoekje waard.
En vergeet dan je fototoestel niet ;)

13 opmerkingen:

  1. Geweldig en inderdaad wat een werk.
    Ik ben jammer genoeg zo een wildbrei/haak project nog nergens tegen gekomen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze is inderdaad prachtig. Ik heb wildbreien ook nog nooit in het wild gezien!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Jammer dat ik voorlopig niet in die hoek kom, maar het is zeker een heel goed project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat je nu nog net foto's hebt gemaakt, want morgen, 25 augustus, wordt het schip weer uitgepakt. Heel jammer, maar het moet een keer stoppen en nu is het nog heel mooi.Er zijn heel veel foto's van gemaakt en iedereen heeft er erg van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...