zaterdag 6 december 2014

Winter beanie


Brrrrr wat is het koud buiten,
 de winter is nu echt in opkomst. 
Ik krijg zin om uren in bad te zitten, warme chocomelk te drinken
(zonder slagroom) en te haken op de bank met de katten op schoot
(sounds like a crazy cat lady right?).
De lekkere dikke wol in mijn verlichte wolkast, waar ik binnenkort
ook een keer een foto van moet posten want die is echt te leuk, roept mij
om er mee aan de slag te gaan. 
Helemaal toen ik een reisje had geboekt naar Stockholm. Want daar is het 
nóg kouder en hip door de stad lopen zonder dat je rode 
kroepoek oren krijgt is een must ;) 
Ik breide in een paar uur een haarband waar ik zo ontzettend blij mee was!
Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Wat een geweldige stad trouwens. 
Wat zijn de mensen hartelijk, wat is er veel moois te zien en 
wat was ik verliefd op al het mooie Scandinavische design. 
De sfeer in de stad nodigt zeker uit om
er in de zomer naar terug te gaan. And we will!
En dat was waarschijnlijk meteen mijn inspiratie om deze muts te haken.
Binnen -geen tijd- een muts in elkaar haken met 
mijn favoriete wol die zo lekker zit dat je die nooit meer af wil doen.
Met haaknaald 10, 7 rijen die je meerdert (afhankelijk van de grootte van je hoofd)
en in totaal 21 rijen ben je snel de eigenaar van een hip en "hot" mutsje.



1 opmerking:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...