dinsdag 18 september 2012

Kattenkoppies

In de week van 21 augustus 
liep ik met een collectebus
langs de deuren.
Voor de dierenambulance
in Papendrecht.

En daar werd ik helemaaaaaaal
niet vrolijk van.

Dat was de eerste keer,
en meteen ook de laatste :D

Ik word zoveel blijer van haken,
dus dat werd ons project!

Tijdens onze campertrip (whoehoeee)
kwam het idee naar boven drijven.
Een kattenkopje gehaakt met heel
fijn katoengaren. 

Speciaal voor de Dierenambulance Papendrecht!

Vanaf vandaag bij ons te koop!
Jeeej wat zijn we blij :D
Want 100% van de verkoop van deze 
sleutel/tas/mobiel hangertjes gaat 
naar dit goede doel!

Ze kosten € 4,95 per stuk
(exclusief verzendkosten)

Wil je ook een kattenkop bestellen?
Dan kan je ons mailen of een reactie
achterlaten onder dit bericht.
Vergeet je email adres er niet bij te zetten :D

6 opmerkingen:

  1. Leuk idee, succes met je actie

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat zijn ze leuk geworden!! Ik wil er graag 1 bestellen... x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeej zo leuk! En ze zijn in het echt nóg mooier dan op de foto! Hopelijk levert het een mooi bedrag op voor de dierenambulance! Kunnen ze weer een heleboel lieve dieren redden :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil er één! Mail me maar: mail_inge@telfort(punt)nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee! En wat jammer dat het collecteren zo slecht beviel....ik ga volgende week weer lopen voor de dierenbescherming, moet ik me gaan voorbereiden op het ergste? ;-)

    Grt Mara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...