maandag 22 oktober 2012

Gastblog: Donorweek.

Aanstaande week is het in Nederland Donorweek.
Nou zijn wij van Haak & Smaak helemaal pro donor met onze ''nieuwe'' longen. Daarom is het ook deze week donor thema op de blog.

Ben jij al geregistreerd? Wij hopen natuurlijk dat je volmondig JA hebt ingevuld, maar het aller belangrijkst is dat je erover hebt gedacht en je een keuze hebt gemaakt. Veel te veel lieve, leuke, mooie mensen wachten of gaan dood doordat er te weinig donoren zijn.
Zonder al onze dappere donoren zou deze blog niet meer bestaan.


Denk eens aan je ouders, je broer of zus, je beste vrienden, je buurjongetje van 6, wat als zij een orgaan nodig hadden omdat ze anders gewoon keihard dood zouden gaan.
Stel je nu eens voor hoe blij, gelukkig en dankbaar je zou zijn als dat orgaan er op tijd kwam en daarmee een nieuw leven begon.
Zou jij ooit degene willen zijn die na het overlijden 8 mensen zou kunnen helpen?

Moet je je nagaan voor hoeveel mensen jij dan een held bent.
Mijn donor is mijn held. Hij heeft mij zoveel lucht gegeven.
Ik dank mijn donor en de nabestaanden nog elke dag voor hun keuze.


Wat kan je doen deze week om ook mee te helpen met donoren werven?
Wat dacht je van orgaan cupcakes maken? Niet voor jezelf maar voor wie maar wil, maar alleen als zij zich ook registeren op ja of nee.nl

donor ja of nee cupcakes longen hart nieren

xxx
Kim

5 opmerkingen:

  1. Mooie Cup-Cakes!!!! xxx Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuke cupcakes! En wat fijn dat je nieuwe longen hebt kunnen krijgen!
    Ik sta al vanaf m'n 18e geregistreerd als donor :) Het zou inderdaad fijn zijn als mensen in ieder geval laten registreren wat ze willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeemie, die zijn mooi gemaakt.
    En natuurlijk ben ik al donor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...