vrijdag 4 mei 2012

Katten kunst DIY

Vandaag is het tijd voor een DIY met katten :)
Mijn favoriet ;)

Foto's zijn leuk om in een lijstje te doen en op te hangen in je kamer. Maar ik vond het tijd voor wat anders en toen ik bij de chinese toko was en daar de China Times zag liggen was het idee geboren.

Wat heb je nodig om dit zelf te maken:

* Een chinese krant
* Een fotolijstje
* Een leuke zwart wit foto/plaatje met 1 deel kleur
* Printer
Het is het leukste als je foto of plaatje zwart wit is, zonder een drukke achtergrond en met één deel gekleurd. 
Ik heb mijn plaatje via google gevonden.

Print deze uit op een groot stuk krant en doe hem in een lijstje.




Tadaaaa je kunstwerk is klaar!



4 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Mijn zus is helemaal weg van Japan en Korea, dus als ik eens zo'n krant vind, zal ik dit eens maken voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! De kranten kan je heel vaak bij zo'n toko gewoon gratis meenemen :) Succes!

      Verwijderen
  2. Wat leuk, toevallig heb ik ook iets met katten en ben ik op zoek naar nieuws voor aan de muur, dank voor de tip!!

    X Tante Kit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love it, so creative and wonderful to see something a little different from you! thanks so much for sharing on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...